Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Ce sa faci pentru a avea o reputatie mai buna la locul de munca

18 /Oct2016
Tags: reputatie loc de muncacum sa ai o reputatie bunacum sa avansezi in cariera

Indiferent de profilul muncii pe care o prestezi, cu siguranta iti doresti sa fii mai bun in domeniul tau, iar aprecierea colegilor si a sefilor este foarte importanta, pentru orice angajat.

Reputatia joaca de asemenea un rol important, dat fiind faptul ca parerea celorlati despre tine, poate sa schimbe lucrurile, in rau sau in bine, depinde de ceea ce faci.


Pentru a avea o reputatie imbecabila la locul de munca, ar trebui sa ai grija la anumite aspecte care pot fi esentiale, in anumit e situatii.


Ce sa faci pentru a-ti imbunatati reputatia? Urmareste, pas cu pas, informatiile de mai jos:


 - mare atentie la anturaj. "Spune-mi cu cine te imprietenesti ca sa-ti spun cine esti", spune un proverb romanesc, iar acest lucru este cat se poate de adevarat. Cei din jur vor observa cu cine te asociezi la locul de munca, asa ca, daca vrei sa faci o impresie buna, nu te asocia cu barfitorii firmei, de exemplu. Iti imaginezi ca in acest fel reputatia ta va avea de suferit...

 - ai grija ce subiecte de conversatie abordezi. Daca tot timpul vorbeste despre fotbal, vacante sau haine, poti fi sigur ca nu inspiri incredere si siguranta de sine. In acest fel risti sa fii considerat superficial si probabil ca nu vei luat in calcul atunci cand se vor face promovari. Incearca sa vorbesti despre lucruri care sa aiba, intr-un fel sau altul, legatura cu functia ta si care sa fie de interes pentru ceilalti

 - ajuta-i pe colegi si superiori, atunci cand este cazul. Asta nu inseamna ca trebuie sa stai mereu peste program sau ca trebuie sa faci munca altora. Nicidecum. In schimb, este indicat sa le oferi ajutorul tau celorlati, atunci cand situatia o cere, acest lucru te va ajuta sa castigi simpatia tuturor

 - ai grija ce spui despre...tine. Foarte important sa arati ca ai incredere in capacitatile tale, altfel risti sa nu fi luat in serios. Oamenii increzatori sunt apreciati de superiori, iar daca reputatia ta se va axa pe acest element, cu siguranta vei avea doar de castigat

 - atentie la felul in care vorbesti cu ceilalti. Este important sa ai grija pe ce ton spui anumite lucruri, pentru a nu se interpreta gresit. Uneori, fara sa vrei poti rani sentimentele colegilor, facand o remarca mai putin potrivita


Cine doreste sa aiba o cariera promitatoare si sa progreseze la locul de munca, ar trebui sa tina cont ca, pentru a realiza toate acestea este nevoie de disciplina si incredere de sine, iar aceste lucruri nu sunt intamplatoare.

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce sa faci pentru a avea o reputatie mai buna la locul de munca":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Importanta Work-Life Balance

PRIORITATILE ANULUI 2018 - angajatii tai

Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarcati gratuit Raportul Special

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Importanta Work-Life Balance".
© copyright 2012 - 2018 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Importanta Work-Life Balance

PRIORITATILE ANULUI 2018 - angajatii tai

Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarcati gratuit Raportul Special

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Importanta Work-Life Balance".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici