Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Fisa de evaluare pentru manager al sistemelor de management al calitatii

08 /Aug2018
Tags: fisa de evaluare pentru manager al sistemelor de management al calitatiimanager al sistemelor de management al calitatiifisa de evaluare manager

Fisa de evaluare pentru un manager al sistemelor de management al calitatii in 2018, conform specialistilor de laPortalCodulMuncii.ro:

Unitatea: ___________________________________


Nr. ord. Reg. Com./an: ______________________
CUI: ____________________
Sediu: ______________________________________

 

Fisa de evaluare a performantelor individuale

Evaluare dupa perioada de proba     
Evaluare semestriala  


Evaluare anuala   
Promovare

Numele si prenumele persoanei evaluate:    Departament: Administrativ
Postul: Manager al sistemelor de management al calitatii (cod COR 242114)    Nr. de Marca:
Nr.
crt.    Obiective individuale    Criterii de performanta    PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator

A.    Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.    Comunicare profesionala
A.1.1.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative   
A.1.2.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative   
A.1.3.    Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu    
A.1.4.    Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu    
A.1.5.    Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative   
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.      Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.    Managementul calitatii
A.2.1.    Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii    
A.2.2.    Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii   
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.      Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.    Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate    
A.3.2.    Utilizarea TIC in activitatea desfasurata   
A.3.3.    Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.    Aplicarea procedurilor organizationale
A.4.1.    Procedurile organizationale sunt verificate și implementate in vederea eficientizarii activitatii și dobândirea calitatii maxime    
A.4.2.    Ocupantul postului verifica atent aplicarea normelor si metodelor de lucru din organizatie   
A.4.3.    Etapele de lucru sunt atent analizate conform procedurilor de organizationale   
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5.    Aplicarea sistemului de management al calitatii
A.5.1.    Punctele de control si punctele critice de control sunt monitorizate ȋn functie de standardele de referinta si cerintele legale si de reglementare   
A.5.2.    Sistemul de management al calitatii este implementat cu respectarea managementului calitatii   
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6.    Intocmirea documentelor specifice
A.6.1.    Documentele specifice sunt identificate avându-se ȋn vedere caracteristicile, metodele de lucru si succesiunea operatiilor de executat   
A.6.2.    Circulatia documentelor este asigurata, respectând conditiile de pastrare impuse prin norme interne   
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

 

...vezi mai multe pe PortalCodulMuncii >>>

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Fisa de evaluare pentru manager al sistemelor de management al calitatii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".
© copyright 2012 - 2018 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici