Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Fisa de post logoped

11 /Apr2018
Tags: fisa de post logopedfisa postului logopedfisa de post logoped 2018

Iata fisa postului pentru un logoped, in 2018, conform PortalCodulMuncii.ro:

1. Numele si prenumele titularului: ...........


 
2. Denumirea postului: Logoped
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 226603
[In cazul in care denumirea postului din institutia dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 

4. Departamentul / locatia: Cabinet de logopedie
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei institutiei.]
 
5. Nivelul postului: Specialist
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare), posturi supervizate
se subordoneaza: are autonomie totala sau fiscal, administrativ - sefului cabinetului
are in subordine: Nu este cazul
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Intern, cu parintii, apartinatorii, membrii familiilor clientilor, colegilor de cabinet/ centru, extern cu alte organizatii private, institutii de stat, persoane fizice etc.
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Reprezinta institutia si statutul profesional in relatia cu persoane fizice sau juridice
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama institutiei.]
 
Descrierea postului

 
Scopul general al postului
Recuperarea si abilitarea logopedica a persoanelor care ii solicita ajutor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama institutiei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
1. Obiectivele postului
Realizarea de activitati in domeniul sanatatii, pentru identificarea, evaluarea, diagnosticarea si reeducarea tulburarilor de vorbire, limbajului oral si scris
Analiza si corectarea fenomenelor de inadaptare la mediul social ale beneficiarilor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama institutiei obiectivele pot diferi.]
 
2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
 
Atributii
- sa fie capabil sa solicite ajutor in supervizare si intervizare pentru cazurile in care se simte nesigur
- sa administreze correct probele si testele audiometrice sau de limbaj pentru evaluarea severitatii deficientei
- sa elaboreze programme de interventie individual si de grup cand este necesar sau optim
- sa elaboreze si sa aplice planuri de tratament pentru balbism, disponii etc, pe baza unei evaluari interdisciplinare
- sa se asigure ca invata correct clientii sa-si utilizeze correct musculature si sa controleze musculature lingual, maxilarele, muschii faciali si mecanismul respiratiei
- sa se asigure ca monitorizeaza progresul inregistrat de clienti
- sa se asigure ca inregistreaza correct rezultatele obtinute


...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>

 

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Fisa de post logoped":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".
© copyright 2012 - 2018 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici