Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

REVISAL 2018: Pierderea bazei de date si modalitati de recuperare a acesteia. Cum se procedeaza?

19 /Feb2018
Tags: revisal 2018revisal modificari 2018recuperare data baze revisal

Incepem prin a va reaminti ca, Hotararea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, publicata in Monitorul Oficial nr. 1005 din 19 decembrie 2017, cuprinde noua reglementare a Registrului de evidenta a salariatilor. Hotararea Guvernului nr. 500/2011 a fost asadar abrogata, iar multe dintre regulile completarii registrului s-au modificat.

Astfel, in primul rand nu mai exista doua registre, unul privat si unul public, ci un singur registru in care se vor inregistra atat contractele individuale de munca din domeniul public cat si contractele individuale de munca din domeniul privat....citeste totul despre REVISAL 2018 aici >>>

Dar ce se petrece daca pierdem baza de date REVISAL? Exista modalitati de recuperare a acesteia?

Iata un caz intalnit pe PortalCodulMuncii.ro: "In luna ianuarie s-a pierdut baza de date Revisal dintr-o defectiune a calculatorului. Ultima baza de date salvata este in luna noiembrie. Baza de date din luna noiembrie a fost importata in Revisal dar in perioada noiembrie-ianuarie au fost facute angajari, suspendari si modificari de salarii. Cum considerati ca ar trebui restaurata baza de date? Voi folosi baza de date din luna noiembrie si voi face din nou inregistrarile? Trebuie sa le fac in ordine cronologica? Nu exista riscul sa se dubleze angajatii?"


Raspunsul specialistilor Rentrop & Straton:


Suntem de parere ca ar trebui sa incercati sa recuperati baza de date de la Inspectoratul teritorial de munca printr-o cerere de recuperare insotita de o copie a certificatului de inmatriculare, de o imputernicire semnata si stampilata de angajator si o copie dupa actul de identitate al persoanei imputernicite.

ATENTIE!

Daca Inspectoratul teritorial nu este de acord sa solicite baza de date de la Inspectia Muncii si sa o puna la dispozitia angajatorului, angajatorul va solicita inspectoratului un „Raport angajator" pentru a avea informatiile corecte, urmand sa isi refaca registrul prin reintroducerea datelor respectand CNP pentru salariat; numar si data incheiere contract pentru contract, in ordine cronologica.   


Sursa: PortalCodulMuncii

 

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "REVISAL 2018: Pierderea bazei de date si modalitati de recuperare a acesteia. Cum se procedeaza?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Comentarii 1 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu


Anonim 2018-02-21 11:34:02

Incredibil răspuns, incredibil ajutor. Nu o să vă dea nimeni, niciodată, nicio bază de date. Operațiunile de la FIECARE contract trebui să le faci cronologic, pentru că altfel o să apară ciudat în Raportul pe salariat

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".
© copyright 2012 - 2018 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici