Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

SSM: activitatea de prevenire a situatiilor de urgenta

27 /Apr2018 Exclusiv
Tags: prevenire situatii de urgentaserviciu privat situatii de urgenta

Activitatea de prevenire a situatiilor de urgenta desfasurata de catre serviciile private pentru situatii de urgenta reprezinta totalitatea actiunilor specifice planificate si realizate, potrivit legii, in vederea preintampinarii, reducerii sau eliminarii riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora, a protectiei populatiei, a mediului, a bunurilor si valorilor.

Activitatea de prevenire desfasurata de un serviciu privat pentru situatii de urgenta are drept scopuri:

  • asigurarea respectarii prevederilor actelor normative si ale celorlalte reglementari privind apararea impotriva incendiilor si protectia civila;
  • identificarea, evaluarea si analizarea pericolelor potentiale prin aprecierea posibilitatilor de aparitie a lor si a consecintelor acestora asupra vietii oamenilor, mediului si bunurilor materiale;
  • constientizarea riscurilor prin schimbul reciproc de informatii dintre personalul care executa controlul de prevenire, factorii de decizie, personalul angajat si alte persoane interesate sau implicate;
  • informarea salariatilor privind pericolele potentiale, precum si modul de comportare in situatii de urgenta.

 

Formele activitatii de prevenire desfasurate de un serviciu privat pentru situatii de urgenta sunt:

  1. Controlul
  2. Serviciul de rond
  3. Supravegherea
  4. Instruirea  preventiva

 
Etapele unei activitati de prevenire eficiente sunt:

  1. Planificarea
  2. Organizarea
  3. Desfasurarea
  4. Finalizarea

 
I. Planificarea activitatii de prevenire

 

...citeste mai multe pe PortalSSM >>>

 

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "SSM: activitatea de prevenire a situatiilor de urgenta":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".
© copyright 2012 - 2018 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018

7 modele de Documente pentru Departamentul HR

- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici