Raspunsul specialistului:
Inregistrarea la nivelul societatii a deciziilor emise de conducere, conform prevederilor legale si documentelor interne ale societatii, reprezinta, in opinia noastra, o etapa a procesului decizional la nivelul respectivei societati.
Prin urmare, apreciem ca modalitatea concreta de inregistrare a deciziilor ar trebui sa faca obiectul unei proceduri interne, procedura in care sa fie stabilit si acest flux referitor la registrele in care respectivele decizii trebuie inregistrate si structura/persoanele carora le-a fost stabilita competenta gestionarii respectivului registru.
Astfel, daca la nivelul societatii registrul in care sunt inregistrate si datate toate deciziile emise de conducator este, potrivit normelor/procedurilor interne, de competenta structurii de resurse umane, apreciem ca aceasta este calea de urmat, fara a mai fi necesara inregistrarea documentelor in cadrul altor structuri, inclusiv secretariatul conducerii.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Raspuns oferit de Alexandra Nedelcu, Expert Legislatia muncii, pentru PortalCodulMuncii.ro >>