Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton
Liderul informatiilor specializate din Romania
portal-resurseumane.ro

Adaugarea unui punct de lucru in Reges Online - specialistii explica

27 /Aug2025
Adaugarea unui punct de lucru in Reges Online - specialistii explica
Tags: adaugarea unui punct de lucru in reges onlinereges online obligatii

Va reamintim ca REGES-ONLINE devine sistemul oficial pentru inregistrarea datelor salariatilor, conform HG 295/2025. ReviSal ramane activ doar pana pe 30 septembrie 2025, iar dupa aceasta data toate inregistrarile vor fi efectuate exclusiv in noua platforma.

Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?

Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

  • Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE – Nerespectarea acestei obligatii poate atrage amenzi intre 15.000 lei si 20.000 lei.
  • Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior – Amenzi intre 5.000 lei si 10.000 lei pentru nerespectarea acestei obligatii, mai multe detalii in Ghidul practic de operare in Reges <<<


"In curand se va inregistra un punct de lucru, cu mai mult de 5 salariati, in alt judet decat sediul social. REGES-ul va fi transmis tot de catre firma mama unde avem sediul social. Cum facem inregistrarea si adaugarea punctului de lucru in REGES? Ne dorim ca ulterior contractele celor care lucreaza in Judetul respectiv sa fie mutate pe punctul de lucru."


Raspunsul specialistilor: 

Punctul de lucru se inregistreaza din rubrica Registre Cerere de acces

Conform Procedurii din 2025 de acces in vederea completarii, transmiterii si interogarii datelor in/din Registrul general de evidenta a salariatilor - REGES-ONLINE aprobata prin Ordinul 1107/2025:

Autorizarea accesului la Registru unui angajator se face dupa cum urmeaza:

b) pentru reprezentantii legali ai angajatorilor neinregistrati la ONRC, autorizarea se face prin incarcarea in portal a urmatoarelor documente, pe care se aplica semnatura digitala pentru certificarea conformitatii cu originalul, si anume: hotararea judecatoreasca de infiintare sau alt act constitutiv, certificatul de inregistrare fiscala, actul care atesta calitatea de reprezentant legal a solicitantului;
Astfel, la formularea cererii de acces se incarca in sistem: CIF punct de lucru, actul care atesta calitatea de reprezentant legal al punctului de lucru, hotararea prin care s-a infiintat punctul de lucru.

Urmati apoi pasii si completati toate rubricile.

Atentie la faptul ca se poate delega punctului de lucru obligatia de a accesa Reges doar daca anterior i s-a delegat competenta incadrarii personalului.
Dupa ce se obtine accesului, se transfera salariatii din registrul societatii in registrul punctului de lucru din rubrica Decizii Schimbare gestiune registru.
 
Un punct de vedere oferit de catre expertii de la PortalCodulMuncii, in august 2025. Da click aici pentru mai multe sfaturi de la specialisti in legislatia muncii si resurse umane.

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Adaugarea unui punct de lucru in Reges Online - specialistii explica":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

NOU!
Teste de Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

Recrutati cei mai buni oameni pentru firma dvs!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor".
© copyright 2012 - 2025 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.