"Va rog un model pentru dispozitia administratorului privind infiintarea serviciului privat pentru SU conform ordin 75/2019", se intreba cineva, pe PortalSSM.ro
Emiterea avizului de infiintare a serviciului privat se solicita printr-o cerere scrisa, insotita de documentele prevazute in anexa nr. 8, depuse in dublu exemplar, certificate pentru conformitate cu originalul:
Dispozitia administratorului/conducatorului privind infiintarea serviciului privat pentru situatii de urgent;
Organigrama serviciului privat;
Regulamentul de organizare si functionare;
Tabel cu materialele si tehnica de interventie din dotare stabilita conform normei proprii de dotare;
![Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic](https://www.rs.ro/dbimg/product/1475-apararea-impotr.png)
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
![Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet](https://www.rs.ro/dbimg/product/1381-regulamentul-in.png)
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
![Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege](https://www.rs.ro/dbimg/product/3161-contractul-de-m.png)
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Documente care atesta obtinerea in baza unui titlu valabil a dotarii serviciului privat.
ATENTIE!
Documentele de infiintare sunt pentru un serviciu de categoria P1 (fara autospeciala de interventie) alcatuit dintr-un sef de serviciu, compartiment prevenire si echipe specializate.
Un model de dispozitie privind infiintarea serviciului privat pentru situatii de urgenta conform Ordin 75/2019, plus o decizie care cuprinde organigrama si atributiile AICI >>>