Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

5 sfaturi pentru o comunicare eficienta intre departamentul de HR, angajati si candidati

30 /Mar2020
Tags: comunicare onlineinstrumente digitaleinterviuri online

Intr-o perioada in care foarte multi oameni sunt nevoiti sa lucreze pentru prima oara de acasa, comunicarea si eficienta unui management de calitate isi fac si mai mult simtita nevoia. Productivitatea muncii noastre va depinde, in mare parte, de felul in care stim sa ne organizam si sa ne automotivam.

Iata doar cateva dintre regulile care ne pot face munca mai simpla in aceasta perioada si care pot reduce semnificativ din stresul ridicat care vine la pachet, de cele mai multe ori, cu munca de acasa, cu precadere pentru cei care, luati prin surprindere de noile imprejurari, nu dispun de un spatiu de lucru confortabil asa cum poate exista la locul de munca:

1. Fiti mai pregatiti ca niciodata sa munciti nu doar mai mult, ci si altfel. Daca imbratisam mentalitatea deschisa in fata schimbarii, ne va fi mai usor sa gestionam elementele de noutate si provocarile care se pot ivi in fiecare zi, de la obligatia sau necesitatea de a invata programe noi de comunicare online, soft-uri si probleme tehnice care necesita timp pentru a fi rezolvate de la distanta, felul in care acceptam noile conditii depinde numai si numai de noi. 

2. Fiti ingaduitori daca sunteti in pozitii de conducere si nu numai. Daca asteptati un e-mail de la un coleg de munca sau un telefon, nu uitati ca schimbarea locului de munca de la birou acasa a insemnat pentru unii dintre colegi reorganizarea intregii activitati. Unii pot avea in grija persoane in varsta, copii sau un spatiu care nu le ofera cele mai bune conditii de lucru. Fiti mai ingaduitori ca niciodata si incercati sa comunicati politicos, eficient si cu intelegere. 

3. Daca aveti de facut angajari in aceasta perioada, nu va temeti de interviurile online cu ajutorul video-conferintelor. Se recomanda, mai mult ca niciodata, interviurile in mai multe etape care sa va permita cunoasterea detaliata a profilului de candidat si care sa va ajute sa luati cea mai buna decizie. Cu toate acestea, pentru situatiile de urgenta, tot experienta anterioara si recomandarile unui candidat isi vor spune cuvantul.  

4. Construiti programe de lucru pe care sa le urmati si fixati un calendar comun la care sa aiba acces toata lumea. Daca un coleg nu este disponibil intr-un anumit interval orar, acesta poate afisa in calendarul comun acest lucru, iar cei care in alta situatii ar astepta doua ore raspuns la un email, de exemplu, vor sti cand sa il trimita si ce asteptari sa isi seteze. 


5. Testati instrumente de lucru online si experimentati in limita timpului disponibil. Schimbarea care ne obliga la o digitalizare accelerata nu este neaparat un lucru rau daca vom continua sa profitam de noutatile tehnologiei pe care ni le pune la dispozitie o simpla conexiune la Internet. 

Fiti deschisi si aveti incredere in ceea ce se poate rezolva, treptat, cu o buna organizare si cu o comunicare excelenta!


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "5 sfaturi pentru o comunicare eficienta intre departamentul de HR, angajati si candidati":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".