Fisa postului specialist marketing online, conform PortalCodulMuncii:
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: S
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Medicina muncii un aliat al angajatorului
pecialist Marketing
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 243103
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Marketing
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului de Marketing
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului asigura realizarea de studii si strategii de marketing online, care evalueaza si dezvolta pozitia brandului companiei in piata.
[ȋn functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
sa identifice principalele caracteristici ale sistemului/ procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru
sa contribuie la implementarea planului de marketing online stabilit la nivelul intregii companii
sa asigure implementarea politicii de marketing online
sa participe la realizarea auditurilor de marketing online (interne si externe)
sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
sa proiecteze chestionare pentru studiul pietei
sa realizeaze studii si sa elaboreze propuneri privind lansarea de noi produse / servicii, stoparea vanzarii anumitor produse / servicii sau dezvoltarea unor noi linii de afaceri
sa asigure realizarea strategiilor pe termen scurt si lung pentru marketing online ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
sa elaboreze si sa actualizeze site-urile de internet ale companiei
sa coordoneze actiuni de publicitate / advertising
sa elaboreze si sa actualizeze cataloagele si materialele de prezentare ale companiei (tiparite sau in format electronic), in colaborare cu Departamentul Relatii Publice
sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii
sa identifice elemente care pot influenta activitatea
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa dezvolte politici de fidelizare a clientilor existenti
sa culeaga, prin utilizarea instrumentelor specifice mediului online, informatii pentru dezvoltarea brandurilor companiei
sa contribuie la realizarea campaniilor de promovare a noilor produse / servicii lansate
sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
sa ȋntocmeasca rapoarte pe care le prezinta periodic Managerului de Marketing
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea la birou si pe teren.
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente
Baze de date
b. Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
Nivelul de studii – studii superioare
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
incredere in sine;
gandire laterala
atentie;
ascultare activa
indemanare;
concentrare;
punctualitate;
capacitatea de a invata;
aptitudini specifice domeniului Marketing
limba straina;
dispus/a intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General