La finalul articolului se afla si un model fisa post varianta editabila (format word) pentru a o descarca.
Director adjunct societate comerciala
I. Identificarea postului
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Director adjunct societate comerciala
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 112005
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Management
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor abatorului, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparație cu noutațile din domeniu
• are in vedere respectarea standardelor de performanta si de siguranta in timpul desfasurarii activitatii in abator
• sa organizeze activitatea din abator de la intrarea animalelor/ pasarilor in abator pana la sacrificarea acestora si incarcarea produselor rezultate in masinile de transport
• sa verifice activitatea din abator de la intrarea animalelor/ pasarilor in abator pana la sacrificarea acestora si incarcarea produselor rezultate in masinile de transport
• sa supervizeze și sa ofere consultanța in timpul procesului de sacrificare si pregatire a carnii pentru distribuire
• sa asigure curatenia in abator dupa sacrificarea animalelor in fiecare zi
• sa coordoneze activitatea angajatilor
• sa identifice surse de instruire si autoinstruire
• sa asigure comunicarea cu partenerii si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
• sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
• sa se consulte cu directorul executiv privind aprobarea bugetului si inceperea transarilor
• sa administreze bugetul in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului
• sa monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
• sa redacteze rapoarte lunare catre directorul executiv
• sa asigure circulatia informatiei
• sa asigure rezolvarea problemelor aparute
• sa stabileasca, conform structurii organizatorice si a ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
• sa motiveze echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi
• sa verifice pontajul lunar pentru personalul din subordine si sa-l transmita departamentului Resurse Umane
• sa organizeze acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
• sa exercite permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal
• sa executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fișei postului;
• sa fie cinstit, loial și disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata și corecta fața de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii și P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
- trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.
5. Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea in abator
b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare și perfecționare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei - telefon mobil;
[Conditiile de la punctele a și b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
Nivelul de studii
Studii superioare, dar nu neaparat
Experiența de minimum 3 ani pe un post similar
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in funcție de specificul și marimea firmei, precum și de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- indemanare;
- ordine
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitate de sinteza și analiza
- capacitatea de a invața;
- dexteritate
- aptitudini tehnice
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Fisa postului pentru Director adjunct societate comerciala, cod COR 112005 - Descarca word
Raspuns oferit de Carmen Dolores Gosa pentru PortalCodulMuncii.ro
, ,