Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!

15 /Oct2020
Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!
Tags: masuri preventie covidbirouri deschise birou open spaceprotectie locul de munca

Angajatorii care organizeaza activitatea muncii in birouri deschise sau open-space trebuie sa acorde grija cuvenita cu privire la masurile de protectie si preventie impotriva imbolnavirii cu COVID-19. Astfel, Directia de Sanatate Publica a pus la dispozitia cetatenilor materiale informative privind respectarea unor masuri de precautie in diferite spatii si contexte. In ce priveste activitatea la locul de munca, in birourile deschise (“open-space”), DSP recomanda:

 


Masuri care privesc angajatii
 
Angajatii vor respecta masurile de precautie universal valabile:
 
1. - portul obligatoriu mastii (medicale/non-medicale), care pentru o protectie eficace trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul.
 
2. - izolarea la domiciliu in cazul in care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);

3. - izolare la domiciliu in cazul in care a venit in contact cu un caz suspect sau confirmat de infectie cu virusul SARS COV-2 si respectarea masurilor aplicabile, in vigoare.
 
4. - spalatul pe maini ori de cite ori este nevoie, evitarea atingerii fetei cu mainile neigienizate.
 
 
Masuri care privesc angajatorul
 
Angajatorii vor asigura:
 
1. Programul de lucru decalat pentru a evita aglomerarile la intrare/iesire din incinta si pentru a limita numarul de angajati prezenti in acelasi timp in aceeasi incinta;
 
2. Triajul observational al angajatilor si nu vor permite prezenta la locul de munca al persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. Termometrizarea zilnic, la intrarea in tura de serviciu – angajatii cu temperatura peste 37 C vor fi trimisi acasa cu indicaţie de consultare a medicului de familie; 
 
4. Vor asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri orientate fata-spate si spate-spate;

Cititi articolul integral aici!

 

de Ionut Petre


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022

Atentie la TIMPUL de munca in 2022!

Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022".
© copyright 2012 - 2022 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022

Atentie la TIMPUL de munca in 2022!

Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici