Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!

600
15 /Oct2020
Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!
Tags: masuri preventie covidbirouri deschise birou open spaceprotectie locul de munca

Angajatorii care organizeaza activitatea muncii in birouri deschise sau open-space trebuie sa acorde grija cuvenita cu privire la masurile de protectie si preventie impotriva imbolnavirii cu COVID-19. Astfel, Directia de Sanatate Publica a pus la dispozitia cetatenilor materiale informative privind respectarea unor masuri de precautie in diferite spatii si contexte. In ce priveste activitatea la locul de munca, in birourile deschise (“open-space”), DSP recomanda:

 


Masuri care privesc angajatii
 
Angajatii vor respecta masurile de precautie universal valabile:
 
1. - portul obligatoriu mastii (medicale/non-medicale), care pentru o protectie eficace trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul.
 

2. - izolarea la domiciliu in cazul in care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);

3. - izolare la domiciliu in cazul in care a venit in contact cu un caz suspect sau confirmat de infectie cu virusul SARS COV-2 si respectarea masurilor aplicabile, in vigoare.
 
4. - spalatul pe maini ori de cite ori este nevoie, evitarea atingerii fetei cu mainile neigienizate.
 
 
Masuri care privesc angajatorul
 
Angajatorii vor asigura:
 
1. Programul de lucru decalat pentru a evita aglomerarile la intrare/iesire din incinta si pentru a limita numarul de angajati prezenti in acelasi timp in aceeasi incinta;
 
2. Triajul observational al angajatilor si nu vor permite prezenta la locul de munca al persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. Termometrizarea zilnic, la intrarea in tura de serviciu – angajatii cu temperatura peste 37 C vor fi trimisi acasa cu indicaţie de consultare a medicului de familie; 
 
4. Vor asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri orientate fata-spate si spate-spate;

Cititi articolul integral aici!

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?

Atentie la Regulamentul Intern in 2020!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?".
© copyright 2012 - 2020 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?

Atentie la Regulamentul Intern in 2020!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici