Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!

15 /Oct2020
Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!
Tags: masuri preventie covidbirouri deschise birou open spaceprotectie locul de munca

Angajatorii care organizeaza activitatea muncii in birouri deschise sau open-space trebuie sa acorde grija cuvenita cu privire la masurile de protectie si preventie impotriva imbolnavirii cu COVID-19. Astfel, Directia de Sanatate Publica a pus la dispozitia cetatenilor materiale informative privind respectarea unor masuri de precautie in diferite spatii si contexte. In ce priveste activitatea la locul de munca, in birourile deschise (“open-space”), DSP recomanda:

 


Masuri care privesc angajatii
 
Angajatii vor respecta masurile de precautie universal valabile:
 
1. - portul obligatoriu mastii (medicale/non-medicale), care pentru o protectie eficace trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul.
 
2. - izolarea la domiciliu in cazul in care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);

3. - izolare la domiciliu in cazul in care a venit in contact cu un caz suspect sau confirmat de infectie cu virusul SARS COV-2 si respectarea masurilor aplicabile, in vigoare.
 
4. - spalatul pe maini ori de cite ori este nevoie, evitarea atingerii fetei cu mainile neigienizate.
 
 
Masuri care privesc angajatorul
 
Angajatorii vor asigura:
 
1. Programul de lucru decalat pentru a evita aglomerarile la intrare/iesire din incinta si pentru a limita numarul de angajati prezenti in acelasi timp in aceeasi incinta;
 
2. Triajul observational al angajatilor si nu vor permite prezenta la locul de munca al persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. Termometrizarea zilnic, la intrarea in tura de serviciu – angajatii cu temperatura peste 37 C vor fi trimisi acasa cu indicaţie de consultare a medicului de familie; 
 
4. Vor asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri orientate fata-spate si spate-spate;

Cititi articolul integral aici!

 

de Ionut Petre


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Masuri de preventie COVID-19 in birourile deschise sau open-space. Ce trebuie sa respecte angajatii si angajatorii!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".