Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?
Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:
Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE – Nerespectarea acestei obligatii poate atrage amenzi intre 15.000 lei si 20.000 lei.
Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior – Amenzi intre 5.000 lei si 10.000 lei pentru nerespectarea acestei obligatii.
Comandati chiar acum lucrarea Ghid practic de operare in ReviSal (Reges), pentru DOAR 142 lei, stoc LIMITAT, VEZI AICI <<<
Cum poate o persoana sa aiba acces la mai multe societati, in cadrul REGES ONLINE? Specialistii de la PortalCodulMuncii ne explica:

Portal SSM - Acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari

Concedierea perfect legala
"O persoana este angajata la 4 societati cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Are semnatura electronica. Care este modalitate ca acesta persoana sa aiba acces in reges pentru toate societatile. Care sunt pasii care trebuie urmati."
Raspunsul specialistilor:
In primul rand, pentru fiecare din cele 4 firme este necesar sa se formuleze cerere de acces.
Cererea de acces in REGES-ONLINE trebuie sa fie facuta de una dintre aceste persoane:
reprezentantul legal al angajatorului;
imputernicitul reprezentantului legal
Aceste persoane trebuie sa se autentifice in REGES ONLINE printr-una dintre urmatoarele modalitati:
a) prin utilizarea identitatii digitale acordate de Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei, prin aplicatia RoeID;
b) prin utilizarea unui certificat digital calificat, in conditiile Legii nr. 214/2024 privind utilizarea semnaturii electronice, a marcii temporale si prestarea serviciiloONLNr de incredere bazate pe acestea;
c) prin obtinerea aprobarii unei solicitari de activare a contului, de la inspectoratul teritorial de munca caruia i se adreseaza la ghiseu, in baza identificarii vizuale si verificarii cartii de identitate a solicitantului.
Dupa formularea de catre reprezentantul legal/imputernicit a cererii de acces si aprobarea acesteia pentru fiecare firma, fiecare reprezentant legal/imputernicit va deleaga pe dvs din rubrica Delegare.
Dupa ce ati fost delegata pe fiecare firma, va autentificati in sistem printr-una dintre modalitatile de mai sus. In rubrica Registre veti vedea toti angajatorii.
Un raspuns oferit in mai 2025, de catre expertii de la PortalCodulMuncii. Da click aici pentru mai multe raspunsuri si sfaturi de la specialisti in legislatia muncii si resurse umane.