Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Organizarea activitatii SSM in cadrul bisericilor

16 /Ian2024
Organizarea activitatii SSM in cadrul bisericilor
Tags: organizarea activitatii ssm in cadrul bisericilornorme ssm biserici

Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca stabileste ca angajatorul trebuie sa desemneze unul sau mai multi lucratori pentru a se ocupa de activitatile de protectie si de activitatile de prevenire a riscurilor profesionale din intreprindere si/sau unitate.

Daca in intreprindere si/sau unitate nu se pot organiza activitatile de prevenire si cele de protectie din lipsa personalului competent, angajatorul trebuie sa recurga la servicii externe.

In baza art. 17 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, in cazul intreprinderilor care au intre 10 si 49 de lucratori inclusiv,chiar angajatorul insusi poate efectua activitatile din domeniul securitatii si sanatatii in munca.

In situatia in care nu sunt indeplinite conditiile (nu poseda curs de 40 ore in domeniu, iar activitatile se gasesc in Anexa 5), angajatorul trebuie sa desemneze unul sau mai multi lucratori ori poate organiza unul sau mai multe servicii interne de prevenire si protectie si/sau poate sa apeleze la servicii externe.

Daca parohia respectiva are calitatea de angajator, trebuie sa-si organizeze si activitatea de SSM.

Cel mai practic si convenabil este sa apeleze la un serviciu extern de prevenire si protectie abilitat.

Un raspuns oferit de catre expertii de la PortalSSM. Da click aici pentru mai multe raspunsuri si sfaturi de la specialisti in legislatia muncii, sanatate si securitate in munca.

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Organizarea activitatii SSM in cadrul bisericilor":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 3 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".