Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Wellbeing la birou. De ce este important?

13 /Sep2023
Wellbeing la birou. De ce este important?
Tags: wellbeing la birouce inseamna wellbeing la birou

Va informam ca 9 din 10 angajati isi doresc programe de wellbeing la locul de munca, asta reiese dintr-un studiu realizat de wellbeing.ro. Mai mult decat atat, 70% dintre respondenti declara ca si-au imbunatatit mult stilul de viata dupa ce au participat la programe de sport si nutritie organizate de compania la care lucreaza.

 

Dar ce inseamna wellbeing la birou? “Un spatiu de lucru care ne ajuta sa initiem si sa mentinem interactiuni sociale si care tine cont de factori precum spatiul personal, proximitatea fizica si psihologica si teritorialitatea, ne ajuta sa ne simtim mai bine. Si cand ne simtim bine, muncim mai bine", a explicat Bertie van Wyk, Insight Programme Manager in cadrul Herman Miller.

Studiile arata ca, in medie, doar 15% dintre angajati sunt cu adevarat implicati in business, restul vin la birou, isi fac treaba si pleaca acasa, fara o implicare reala. De aceea, este important sa investim in programe de wellbeing, deoarece duc la cresterea eficientei si a implicarii angajatilor.

Majoritatea companiilor aleg activitati de wellbeing planificate pe arii precum sanatate fizica, sanatate mentala, dezvoltare personala, hobby-uri si pasiuni. Acestea au cel mai mare impact asupra echipelor, raspunzand tuturor nevoilor angajatilor si dovedind rezultate pe termen lung.

Specialistii in domeniu estimeaza ca, pentru anul 2023, cele mai accesate programe vor avea la baza teme precum managementul stresului, mindfulness si meditatie, stil de viata sanatos, sustenabilitate la locul de munca si acasa, managementul resurselor si educatie financiara...citeste continuarea pe PortalResurseUmane >>>

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Wellbeing la birou. De ce este important?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".