Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Fisa de post pentru analist de informatii (Business Analyst)

28 /Sep2022
Fisa de post pentru analist de informatii (Business Analyst)
Tags: fisa de post pentru analist de informatiifisa postului business analystfisa de post business analyst

Va precizam ca ocupatia de analist presupune investigarea, evaluarea si compilarea informatiilor de afaceri despre subiecti in scopul asistarii clientilor in managementul riscului in afaceri. Analistul aplica cele mai eficiente practici de lucru in prelucrarea datelor si informatiilor culese si elaboreaza rapoarte de informatii.


Fisa postului pentru analist de informatii, conform PortalCodulMuncii.ro:
 
    I. Identificarea postului
 
    1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Analist informatii
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR, detalii AICI >>>
 
3. Pozitia in COR / Cod: 242224
 
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Politici Administrative
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
    5.  Nivelul postului: Executie
 
    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Sefului de departament
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post - Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului dvs.!
E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs., detalii aici >>> 
 
    II. Descrierea postului
 
    1. Scopul general al postului
 
Ocupatia de analist presupune investigarea, evaluarea si compilarea informatiilor de afaceri despre subiecti in scopul asistarii clientilor in managementul riscului in afaceri. Analistul aplica cele mai eficiente practici de lucru in prelucrarea datelor si informatiilor culese si elaboreaza rapoarte de informatii.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
    2. Competente personale:
 
    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical
 
    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
Atributii
 
    • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici 
    • sa stabileasca impreuna cu clientul caracteristicile si conditiile realizarii raportului de analiza
    • sa preia comanda clientului
    • sa identifice informatiile necesare
    • sa culeaga informatii relevante conform caracteristicilor oferite de client
    • sa coreleze informatiile pentru a analiza itemii necesari raportului de analiza
    • sa evalueze informatiile culese
    • sa semnaleze nelocalizarea /neidentificarea subiectului
    • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
    • sa transmita raportul de informatii de afaceri
    • sa solutioneze reclamatiile clientului
    • sa culeaga, sa verifice si sa corecteze datele despre subiectul raportului de informatii de afaceri
    • sa sprijine activitatile de investigare, planificare si luare a deciziilor la nivel operational sau strategic
    • sa colationeze si sa analizeze informatii
    • sa ofere clientului ipoteze, estimari si predictii necesare indeplinirii scopurilor si obiectivelor organizationale
    • sa intretina si sa actualizeze baza de rapoarte
    • sa monitorizeze firmele subiect
    • sa realizeze raportul de informatii de afaceri
    • sa asigure introducerea noilor proceduri interne si imbunatatirea lor 
    • sa interpreteze informatiile din raportul de informatii de afaceri
    • sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
    • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
    • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
    • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
    • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
    • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
    • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
    • sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
    • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post - Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului dvs.!
 
E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs., detalii aici >>> 
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
        ◦ nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
        ◦ sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
        ◦ este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
    a. Desfasurarea activitatii
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente 
Baza de date
 
    b. Conditii de formare profesionala
 
 Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
    c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
    • Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
    III. Specificatiile postului
 
    1. Nivelul de studii – studii superioare
Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini si competente personale
 
    • incredere in sine;
    • gandire laterala
    • atentie;
    • ascultare activa
    • indemanare;
    • concentrare;
    • punctualitate;
    • capacitatea de a invata;
    • limba straina;
    • orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita
    • cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
    • dispus/a intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
 
Comandati acum colectia dvs. de 250 Modele de Fise de post - Contine modele de fise de post actualizate conform GDPR, perfect legale, detalii aici >>>
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
 
    • Data 
 
Numele si semnatura titularului postului,  Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T
Director General

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Fisa de post pentru analist de informatii (Business Analyst)":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".