Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Fisa de post pentru manager tehnologia informatiei si comunicatiei

24 /Mai2022
Fisa de post pentru manager tehnologia informatiei si comunicatiei
Tags: fisa de post pentru manager tehnologia informatiei si comunicatieifisa postului manager tehnologia informatiei si comunicatieifise de post 2022

Ocupantul postului asigura organizarea activitatii departamenului; supervizarea activitatii personalului din cadrul departamentului; elaborarea programelor de modernizare tehnologica si informatica; dotarea tehnica adecvata activitatii societatii, oferirea de consultanta si consiliere privind tehnologia informatiei si comunicarii de specialitate.

Fisa de post pentru manager tehnologia informatiei si comunicatiei:

 
I. Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ............
2.   Denumirea postului Manager tehnologia informatiei si comunicatiei
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3.   Pozitia in COR / Cod: 133007
 
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.  Departamentul / locatia: Tehnologia informatiei si comunicatiei
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: 
Conducere
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului general adjunct
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului asigura organizarea activitatii departamenului; supervizarea activitatii personalului din cadrul departamentului; elaborarea programelor de modernizare tehnologica si informatica; dotarea tehnica adecvata activitatii societatii, oferirea de consultanta si consiliere privind tehnologia informatiei si comunicarii de specialitate.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.); 
cunostinte tehnice in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiei; 
cunostinte in domeniul managementului organizitonal;
sa nu aiba antecedente penale. 
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
 
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 

Comandati acum colectia dvs. de 250 Modele de Fise de post
Contine modele de fise de post actualizate conform GDPR, perfect legale, detalii aici >>>
 
Atributii
 
  • coordonarea activitatii departamentului, acordarea de consultanta si consiliere tehnica si informatica directorului general adjunct in vederea luarii unor decizii eficiente in ceea ce priveste specializarea sa
  • intocmeste ofertele de pret pentru consultanta privind tehnologia informatiei si comunicatiilor
  • sa monitorizeze implementarea si functionarea solutiilor IT&C
  • sa supervizeze proiectarea si reproiectarea de solutii complexe IT&C
  • colaboreaza cu directorul general adjunct in vederea organizarii comisiei de receptie a proiectelor executate si verifica periodic in teren exactitatea datelor din procesele verbale de receptie; 
  • asigura intocmirea situatiilor lunare de plata partiale sau definitive pentru proiectele executate; 
  • sa ofere support pentru recrutarea personalului specializat
  • sa planifice resursele gestionate
  • asigura urmarirea proiectelor executate in ceea ce priveste incadrarea lor in permisele de executie (graficul de executie) si a  clauzelor contractului de executie a proiectului; 
  • asigura consultanta tehnica si informatica in alegerea solutiilor constructive in ceea ce priveste ofertele finale catre clienti si utilizatori 
  • sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului; 
  • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
  • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul
  • angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiilor, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru; 
  • sa acorde ajutor atat cat este rational posibil oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
  • angajatul va desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alte persoane, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau;
  • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
  • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alte persoane din institutie; 
  • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
  • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti. 
  • sa informeze de indata conducerea despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
  • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

Comandati acum colectia dvs. de 250 Modele de Fise de post
Contine modele de fise de post actualizate conform GDPR, perfect legale, detalii aici >>>
 
5. Conditiile de lucru ale postului
 
Desfasurarea activitatii - birouri 
Conditii de formare profesionala - Participa la diverse traininguri, conferinte.
 
 [Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
6. Gradul de autonomie
Este inlocuit de Directorul general adjunct;
 Inlocuieste Persoana din subordinea sa
Delegare Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii. Autoritatea se stabileste in fiecare firma de catre conducere, pentru fiecare post in parte - in functie de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
 
III. Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii-  superioare in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor; 
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.
 
2. Caracteristici personale
 
  • abilitatea de a folosi cuvintele fluent;
  • motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii in   departamentul condus;
  • dorinta de dezvoltare/perfectionare profesionala si ascensiune profesionala
  • rezistenta la stres;
  • promotor al schimbarii - spirit inovator, creativ; 
  • responsabilitate personala; 
  • echilibru comportamental; 
  • cunostinte solide teoretice si practice; 
  • comportament etic-moral in cadrul firmei; 
  • eficienta profesionala; 
  • receptivitate la solicitarile profesionale; 
  • abilitati coordonare, planificare si organizare;
  • rapiditate in reactii si judecata;
  • abilitate de a improviza;
  • creativitate;
  • capacitate de adaptare rapida;
  • punctualitate.
     
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
 
Data,
 
Numele si semnatura titularului postului,  Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T
         Director General
 
 
Mai multe fise de post puteti gasi si pe PortalCodulMuncii >>>
 

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Fisa de post pentru manager tehnologia informatiei si comunicatiei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022

Atentie la TIMPUL de munca in 2022!

Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022".
© copyright 2012 - 2022 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022

Atentie la TIMPUL de munca in 2022!

Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Timpul de munca si Programul de lucru. 10 Studii de caz pentru 2022".

Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici