Conform art. 4 alin. (1) lit. e) din HG 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. o) se transmit cel tarziu in ziua anterioara datei suspendarii/datei incetarii suspendarii, cu exceptia situatiei absentelor nemotivate cand transmiterea in registru se face in termen de 3 zile lucratoare de la data suspendarii.
Dar cum se va proceda in cazul unei anulari nedorite a contractului individual de munca?
"Am anulat o incetare a contractului individual de munca al unui angajat din greseala. Este posibil cumva sa anulam/corectam anularea incetarii sau mai bine il incetam din nou?"
Raspunsul specialistilor:
Singura posibilitate de a reveni asupra anularii incetarii consta in inregistrarea in Revisal a incetarii contractului individual de munca.
Astfel, se va inregistra din nou incetarea contractului individual de munca cu data la care a incetat contractul conform deciziei de incetare.
Se recomanda intocmirea unei note in care sa se mentioneze ca datorita anularii din eroare a incetarii a fost necesara reinregistrarea incetarii contractului individual de munca.

Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii

Medicina muncii un aliat al angajatorului

Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Nota se va pastra la dosarul personal.
Un raspuns valabil la data de 20.12.2021, oferit de specialistii de la PortalCodulMuncii >>>