Conform art. 4 alin. (1) lit. e) din HG 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. o) se transmit cel tarziu in ziua anterioara datei suspendarii/datei incetarii suspendarii, cu exceptia situatiei absentelor nemotivate cand transmiterea in registru se face in termen de 3 zile lucratoare de la data suspendarii.
Dar cum se va proceda in cazul unei anulari nedorite a contractului individual de munca?
"Am anulat o incetare a contractului individual de munca al unui angajat din greseala. Este posibil cumva sa anulam/corectam anularea incetarii sau mai bine il incetam din nou?"
Raspunsul specialistilor:
Singura posibilitate de a reveni asupra anularii incetarii consta in inregistrarea in Revisal a incetarii contractului individual de munca.
Astfel, se va inregistra din nou incetarea contractului individual de munca cu data la care a incetat contractul conform deciziei de incetare.
Se recomanda intocmirea unei note in care sa se mentioneze ca datorita anularii din eroare a incetarii a fost necesara reinregistrarea incetarii contractului individual de munca.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Nota se va pastra la dosarul personal.
Un raspuns valabil la data de 20.12.2021, oferit de specialistii de la PortalCodulMuncii >>>