Fisa postului pentru Specialist imbunatatire procese
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ................
Denumirea postului: Specialist imbunatatire procese
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
2. Pozitia in COR / Cod: 242102
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
3. Departamentul/locatia: Dezvoltare
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Directorului
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Specialistul imbunatatire procese analizeaza rezultatele proceselor pentru a creste performantele proceselor, prin abordarea de aspecte organizationale, tehnice, economice etc.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea flexibila continua
• sa asigure resurse pentru rezolvarea continua a problemelor aparute
• sa implementeze un sistem de reducere a costurilor in mod coerent si profitabil pe termen lung
• sa identifice tendintele de variatie a procesului si a cerintelor cliemtului
• sa proiecteze metode de analiza si imbunatatire a procesului
• sa dezvoltarea sistemului intern de imbunatatire continua a proceselor
• sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor
• sa reduca timpul de livrare
• sa asigure cresterea flexibilitatii in satsfactia clienttilor
• sa asigure identificarea fluxului de valoare si a factorilor de impact asupra performantelor proceselor
• sa asigure stabilirea indicatorilor pentru imbunatatirea performantelor proceselor
• sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor
• sa dezvolte sistemul de management vizual al proceselor
• sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa dezvolte contacte de afaceri
• sa asigure reprezentarea firmei in fata beneficiarilor si a potentialilor clienti
• sa asigure rezolvarea si organizarea problemelor aparute pentru persoanele din subordine
• sa urmareasca permanent legislatia din domeniul financiar-contabil extern si asigura respectarea acesteia
• sa gaseasca oportunitati de investire externa a banilor cu maximum de eficienta
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi. Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
5. Conditiile postului de lucru
a. Conditiile materiale
• ambientale Lucreaza in mediu inchis
• deplasari Se deplaseaza frecvent atat in firma, cat si in afara firmei.
• spatiu Are birou propriu.
• conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) PC sau laptop, telefon mobil, masina de serviciu, alte facilitati (vacante, asigurari de sanatate si / sau de viata etc.)
b. Conditii de formare profesionala Participa la diverse traininguri de specializare si are acces la literatura de specialitate in domeniul managementului calitatii.
d. Buget Gestioneaza bugetul stabilit pentru activitatile de implementare a sistemului de imbunatatire a proceselor
[Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
6. Gradul de autonomie
a. Autoritate asupra altor posturi ...........
[Se refera la alte posturi decat cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileste in fiecare firma de catre conducere, pentru fiecare post in parte - in functie de marimea, specificul si organigrama firmei.]
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• inlocuieste pe:
• este inlocuit de:
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
7. Evolutii posibile
Poate evolua pe pozitia de Director General.
[Se stabileste in functie de planificarea carierei din fiecare firma.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii
Studii superioare, de preferat in domeniul tehnic sau IT.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
• spirit de ordine si disciplina;
• corectitudine, flexibilitate;
• competente de identificare a nevoilor si dezvoltare a subordonatilor;
• capacitate de delegare;
• imbunatatirea permanenta a cunostintelor in domeniu;
• obiectivitate, impartialitate;
• capacitate de evaluare;
• comunicare eficienta, capacitate de ascultare activa;
• gandire de ansamblu;
• capacitate de sinteza;
• spirit de observatie.
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post)
Minimum 2 ani in domeniu
[Experienta solicitata depinde de specificul si marimea firmei, precum si nevoile pentru postul respectiv in firma.]
4. Programul de lucru 8 ore /zi/5 zile/ saptamana
Se va asigura corelarea acestor dispozitii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum si cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanta turelor, daca este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.
Data,
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Raspuns oferit de Colectiv Portal Codul Muncii