Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Starea de alerta s-a terminat. Cum procedam cu angajatii care nu mai vor sa lucreze de la birou?

22 /Mar2022
Starea de alerta s-a terminat. Cum procedam cu angajatii care nu mai vor sa lucreze de la birou?
Tags: stare de alertatelemuncareintoarcerea la birou

Avand in vedere faptul ca starea de alerta s-a incheiat inca de pe 8 martie, un lucru firesc era ca angajatii sa se reintoarca la birou. In special in situatia in care prezenta acestora este necesara, iar managementul companiei a decis ca telemunca se va incheia in momentul in care lucrurile vor intra pe un fagas normal.

Totul este clar pana aici, dar cu siguranta pentru managerii HR situatia nu a fost atat de facila. De ce? Avalansa de demisii din ultima perioada si lipsa dorintei de a se reintoarce la birou nu au facut altceva decat sa le puna bete in roate recrutorilor si oamenilor din resurse umane.


 
Situatia poate deveni delicata, mai ales in contextul in care te confrunti cu amenintari din partea angajatilor care nu doresc sub nicio forma sa se intoarca la birou. Desigur ca pe undeva este de inteles atitudinea acestora, in special ca in ultimii doi multi au lucrat exclusiv de acasa. Asa ca socul reintoarcerii poate crea stres si nemultumire, printre salariati.
 
Totusi, angajatii nu pot decide peste hotararile managementului unei companii, asa ca nu le ramane altceva de facut decat sa se conformeze, in timp. Daca vor sa mai lucreze pentru compania in cauza...
 
Bineinteles ca situatia trebuie tratata cu tact, in special ca exista angajati "cheie" in cadrul unei firme, care pot adopta o astfel de atitudine. Au fost deja situatii in care angajatii au declarat ca nu vor sa se mai intoarca la birou, avand in vedere ca viata lor s-a modificat radical in ultimii doi. Unii considera ca au mai mult timp liber in acest mod si chiar au pretentia la o marire de salariu, in contextul in care s-ar intoarce, totusi, la birou.
 
Telemunca si munca hibrid in 2022
 
Evident ca, pentru a aplana anumite conflicte si discutii nascute pe aceasta tema - a reintoarcerii la birou - angajatorii ar trebui sa dea dovada de intelepciune si sa nu ii cheme pe salariati la birou, de pe o zi pe alta...citeste mai multe pentru ce solutii poti adopta pe portalresurseumane >>>

 

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Starea de alerta s-a terminat. Cum procedam cu angajatii care nu mai vor sa lucreze de la birou?":
Rating:

Nota: 3.88 din 5 din 4 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".