Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

ETAPELE OBLIGATORII ALE PROCESULUI DE EVALUARE A PERFORMANTELOR

13 /Oct2016
Tags: evaluareevaluare performante angajatifise avaluare

Evaluarea performantelor angajatilor, comunicarea rezultatelor obtinute si deciziile care urmeaza a fi luate in urma procesului de evaluare reprezinta o adevarata provocare pentru orice firma.

In mod general, procesul de evaluare a performantelor poate fi conturat prin urmatoarele patru etape aflate in stransa interdependenta:

Obiectivele de atins
1. Asigurarea intelegerii comune atat de catre manager (evaluator), cat si de catre angajat (evaluat) a asteptarilor firmei pentru un anumit post.

Asteptarile legate de post
Altfel spus, evaluatorul si evaluatul trebuie sa stie:
  • care sunt sarcinile ce trebuie realizate;
  • cum va fi evaluata Intreaga activitate a angajatului pe postul respectiv.

Activitate permanenta
2. Realizarea unui proces continuu de evaluare a performantelor si a progreselor realizate de catre angajat.

    In acest sens, este important sa oferiti angajatilor feedback permanent, in vederea realizarii eventualelor corectii.
De asemenea, nu trebuie uitata recunoasterea si premierea performantelor superioare obtinute.

Formularele sau testele de evaluare
3. Completarea de catre angajati a formularelor sau testelor de evaluare a performantelor elaborate pentru posturile pe care le ocupa in firma si analizarea acestora.

Discutarea rezultatelor evaluarii
4. Discutiile pe baza rezultatelor evaluarii performantelor, in urma analizei formularelor (testelor) completate si a intregii activitati depuse de angajati.


Cum sa realizezi o evaluare profesionala? In cote maxime? Proportionale cu nivelul de performanta al angajatilor tai?

CD-ul Evaluarea angajatilor si Criteriile de performanta reuseste sa-ti induca un management eficient!


 CLICK AICI PENTRU DETALII! 
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "ETAPELE OBLIGATORII ALE PROCESULUI DE EVALUARE A PERFORMANTELOR":
Rating:

Nota: 4.38 din 5 din 4 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -

Atentie la procesul de angajare!

Evitati cele mai frecvente greseli.

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz -".