Documentele ce trebuie incluse in dosarul personal al salariatului, conform specialistilor PortalCodulMuncii.ro:
1. cartea de identitate;
2. acte stare civila;
3. acte de studii si calificare;
4. curriculum vitae;
5. contractul individual de munca;
6. fisa postului;
Medicina muncii un aliat al angajatorului
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
7. avizul medical;
8. fisa de aptitudini;
9. certificatul de cazier judiciar (daca este cazul);
10. recomandare de la ultimul loc de munca/nota de lichidare (dupa caz);
11. pentru deducerea personala copii de pe actele de nastere ale copiilor;
12. declaratie pe proprie raspundere cu privire la functia de baza;
13. declaratie pe proprie raspundere pentru persoane in intretinere;
14. instruirea introductiv-generala;
15. instruirea la locul de munca
16. dovada luarii la cunostinta a continutului Regulamentului intern.