Documentele ce trebuie incluse in dosarul personal al salariatului, conform specialistilor PortalCodulMuncii.ro:
1. cartea de identitate;
2. acte stare civila;
3. acte de studii si calificare;
4. curriculum vitae;
5. contractul individual de munca;
6. fisa postului;

Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari

Telemunca sau munca si de acasa 33 de studii de caz Legislatie explicata Modele de documente

Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
7. avizul medical;
8. fisa de aptitudini;
9. certificatul de cazier judiciar (daca este cazul);
10. recomandare de la ultimul loc de munca/nota de lichidare (dupa caz);
11. pentru deducerea personala copii de pe actele de nastere ale copiilor;
12. declaratie pe proprie raspundere cu privire la functia de baza;
13. declaratie pe proprie raspundere pentru persoane in intretinere;
14. instruirea introductiv-generala;
15. instruirea la locul de munca
16. dovada luarii la cunostinta a continutului Regulamentului intern.